Katalog proizvoda
Početna Česta pitanja

Česta pitanja

  • Kako kupovati ?

1.Odaberite proizvod koji Vam se sviđa

2.Kliknite na gumb „DODAJ U KOŠARICU“. Pojavit će se prozor koji potvrđuje da je proizvod dodan u košaricu.

 

„Nastavi kupovati“ možete nastaviti kupovati ostale proizvode

„Pregled košarice“ možete dobiti uvod u popis odabranih artikala

„Dovrši kupovinu“ možete dovršiti kupovinu

 

  • Trebam li se registrirati da bih mogao kupovati?

Da bi kupili odabrani proizvod nije se potrebno registrirati. Možete kupovati kao Gost i samo ispuniti podatke za dostavu. No odlučite li se registrirati, moći ćete brže i lakše kupovati. Pratiti stanje svojih narudžbi.

 

  • Kako se registrirati?  

Registrirati se možete odmah na početnoj stranici. Potražite Registraciju u desnom kutu zaglavlja stranice

A možete se registrirati i tijekom završetka kupovine :

 

  • Što ako zaboravite lozinku?

Ako ste zaboravili lozinku, možete zatražiti novu prilikom prijave. Upišite vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali i kroz par minuta bi vam treba stići link na e-mail. Kliknite na njega i poslat će vam se nova lozinka.

 

  • Na koje načine mogu platiti?

Proizvode možete platiti e-bankingom, općom uplatom, pouzećem i kreditnim karticama (Maestro, MasterCard, Visa, )

Ako plaćate kreditnom karticom, općom uplatom ili e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je kupovina završena.

 

  • U kojem roku isporučujemo robu?

Robu za koju je kupac izvršio plaćanje, isporučujemo do 2 - 4  radnih dana na kontinentu, po otocima do 5 - 9 radnih dana.

 

  • Tko snosi troškove dostave?

Troškovi dostave snosi kupac u iznosu od 30 kn, ukoliko mu iznos narudžbe artikala ne prelazi 349,99 kn, za sve narudžbe u iznosu iznad 350,00 kn dostava je besplatna.

 

  • Što ako proizvod ima grešku?

Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail reklamacije@vagabundo.hr sa naznakom reklamacija.

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

 

  •  Što ako želim zamijeniti proizvod?

Pored zamjena koje se odnose na reklamaciju moguće je izvršiti jednokratnu zamjenu proizvoda sa proizvodom iz iste ili slične kategorije proizvoda, uz uvjet originalno pakiranja i neoštećenog proizvoda a tako i ambalaže.