Česta pitanja
-
Kako kupovati ?
1.Odaberite proizvod koji Vam se sviđa
2.Kliknite na gumb „DODAJ U KOŠARICU“. Pojavit će se prozor koji potvrđuje da je proizvod dodan u košaricu.
„Nastavi kupovati“ možete nastaviti kupovati ostale proizvode
„Pregled košarice“ možete dobiti uvod u popis odabranih artikala
„Dovrši kupovinu“ možete dovršiti kupovinu
-
Trebam li se registrirati da bih mogao kupovati?
Da bi kupili odabrani proizvod nije se potrebno registrirati. Možete kupovati kao Gost i samo ispuniti podatke za dostavu. No odlučite li se registrirati, moći ćete brže i lakše kupovati. Pratiti stanje svojih narudžbi.
-
Kako se registrirati?
Registrirati se možete odmah na početnoj stranici. Potražite Registraciju u desnom kutu zaglavlja stranice
A možete se registrirati i tijekom završetka kupovine :
-
Što ako zaboravite lozinku?
Ako ste zaboravili lozinku, možete zatražiti novu prilikom prijave. Upišite vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali i kroz par minuta bi vam treba stići link na e-mail. Kliknite na njega i poslat će vam se nova lozinka.
-
Na koje načine mogu platiti?
Proizvode možete platiti e-bankingom, općom uplatom, pouzećem i kreditnim karticama (Maestro, MasterCard, Visa, )
Ako plaćate kreditnom karticom, općom uplatom ili e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je kupovina završena.
-
U kojem roku isporučujemo robu?
Robu za koju je kupac izvršio plaćanje, isporučujemo do 2 - 4 radnih dana na kontinentu, po otocima do 5 - 9 radnih dana.
-
Tko snosi troškove dostave?
Troškovi dostave snosi kupac u iznosu od 4,65 €, ukoliko mu iznos narudžbe artikala ne prelazi 99,99 €, za sve narudžbe u iznosu iznad 100,00 € dostava je besplatna.
-
Što ako proizvod ima grešku?
Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail [email protected] sa naznakom reklamacija.
Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
-
Što ako želim zamijeniti proizvod?
Pored zamjena koje se odnose na reklamaciju moguće je izvršiti jednokratnu zamjenu proizvoda sa proizvodom iz iste ili slične kategorije proizvoda, uz uvjet originalno pakiranja i neoštećenog proizvoda a tako i ambalaže.